Deja câștigător al titlurilor supreme anul trecut (piloți și echipe), brandul își consolidează dominația asupra celorlalți opt producători implicați în competiția auto 100% electrică și demonstrează din nou că stăpânește în totalitate această tehnologie. După titlul câștigat de Jean-Éric Vergne anul trecut, portughezul Antonio Félix Da Costa a fost încoronat campion al piloților la sfârșitul unei finale deosebit de intense.
Cu patru victorii, nouă podiumuri, cinci pole positions și trei cele mai rapide tururi în cele unsprezece E-Prix-uri, monopostul DS E-TENSE FE20 a întrecut Nissan, BMW, Audi, Mercedes-Benz, Jaguar, Porsche, Mahindra, PENSKE și NIO. Niciodată o echipă (+ 77 puncte) și un pilot (+ 71 puncte) nu au încheiat sezonul cu un astfel de decalaj în competiție și cu o medie atât de mare de puncte pe cursă (22,18 puncte pe cursă pentru DS TECHEETAH). Singurul producător care a câștigat un E-Prix în fiecare an începând din 2016, DS Automobiles deține acum recordul pentru numărul de titluri în două sezoane (2 pe echipe și 2 la piloți), recordul pentru numărul de pole positions (13) și pentru prima linie pe grila de start (2 cu DS TECHEETAH).