MERGI LA CONȚINUT
TECHNOLOGIES ECO-PERFORMANTES

TEHNOLOGII ECOEFICIENTE

DS AUTOMOBILES - CERCETARE & INOVAȚIE

Datorită tehnologiilor noastre eco-eficiente, abordarea privind dezvoltarea sustenabilă vizează reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, protejarea resurselor naturale și dezvoltarea unor noi comportamente de mobilitate ecologică.

TEHNOLOGIE E-TENSE

Electrificare marca DS Automobiles

Proiectat pentru viitor, E-TENSE întruchipează plăcerea supremă de a conduce, eficiența maximă prin regenerarea energiei și mobilitatea nelimitată, indiferent de reglementările viitoare. Tehnologia E-TENSE este punctul de referință la nivel mondial pentru vehiculele electrice și este prezentă în fiecare nou model DS Automobiles. Ea întruchipează dorința noastră de a deveni o marcă 100% electrică până în 2024. 

Tehnologie inspirată de Formula E

Pornind de la angajamentul nostru și de la titlul de dublu campion în Formula E, am încorporat în modelele noastre electrice și plug-in hybrid tehnologii din motorsport, cum ar fi recuperarea energiei în timpul frânării. Născute din performanță, modelele noastre îți deschid noi orizonturi, cu eleganță.

DESCOPERĂ GAMA NOASTRĂ 

MOTOARELE NOASTRE PURETECH PE BENZINĂ

Mai compacte, mai uşoare, mai puternice

Motoarele pe benzină PureTech te ajută să controlezi consumul de combustibil, sporind în același timp performanțele vehiculului tău DS.

Inginerii noștri au reușit să obțină o diminuare semnificativă a consumului de combustibil prin reducerea dimensiunii și greutății motoarelor noastre și prin încorporarea unor materiale inovative cu frecare redusă.

Motoare mai curate

Prin diminuarea dimensiunii și greutății motorului și prin încorporarea unor materiale inovative cu frecare redusă, inginerii noștri au reușit să obțină o reducere semnificativă a consumului de combustibil și, prin urmare, a emisiilor de CO₂ pe vehicul.
Filtru de particule de ultimă generaţie
Toate motoarele pe benzină PureTech DS sunt echipate cu un filtru de particule de ultimă generație GPF (Gasoline Particulate Filter), capabil să trateze eficient emisiile de particule provenite de la motoarele pe benzină cu injecție directă. 
Motoare PureTech în 3 şi 4 cilindri
Mai compacte și mai ușoare, motoarele noastre în 3 cilindri oferă o reducere a consumului de combustibil de 1,5 litri la 100 km și a emisiilor de CO₂ cu până la 25% față de un motor cu 4 cilindri de aceeași putere, menținând în același timp un nivel ridicat de confort acustic și o plăcere optimă de a conduce. Combinând puterea și eficiența optimă, motoarele noastre pe benzină PureTech 180 și PureTech 225 în 4 cilindri încorporează un turbo de înaltă performanță de generație nouă. 
STOP & START
Controlează în mod sustenabil consumul de combustibil și contribuie la reducerea semnificativă a emisiilor de CO₂ cu ajutorul tehnologiei Stop & Start. Această funcție oprește automat motorul când autovehiculul se oprește temporar. În medie, vei reduce consumul de combustibil în traficul urban aglomerat cu -15%, în comparație cu un vehicul convențional. 

MOTOARELE NOASTRE BLUEHDI DIESEL

Combinaţia dintre eficienţă şi plăcerea de a conduce

Tehnologia BlueHDi se referă la gama noastră de motoare diesel care oferă un sistem de control al poluării de ultimă generație.

Sistem de control al poluării de ultimă generație

Acest sistem este montat pe toate motoarele noastre diesel BlueHDi pentru a elimina poluanții produși de combustia diesel: hidrocarburi nearse (HC), monoxid de carbon (CO), oxizi de azot (NOx) și particule fine.
Controlul poluării în 3 etape
ETAPA 1
Catalizatorul de oxidare transformă hidrocarburile nearse (HC) și monoxidul de carbon (CO) în apă (H2O) și dioxid de carbon (CO₂).
ETAPA 2
Catalizatorul SCR (Selective Catalytic Reduction) elimină 90% din oxizii de azot (NOx), transformându-i în apă și azot prin adăugarea de AdBlue®.
ETAPA 3
Filtrul de particule (DPF) elimină până la 99,9% din particulele fine în număr.
SOLUŢII EFICIENTE
AdBlue®
AdBlue®, un amestec de apă și uree, nu este toxic și nu afectează mediul înconjurător. Acesta transformă 85% din oxizii de azot poluanți în vapori de apă și azot inofensiv. Reumplerea rezervorului AdBlue®, situat în portbagaj sau lângă clapeta de umplere a rezervorului de combustibil, este la fel ca alimentarea cu combustibil. Un rezervor plin de AdBlue® îți va oferi o autonomie de 20.000 km. 
STOP & START
Controlați în mod sustenabil consumul de combustibil și diminuați semnificativ emisiile de CO₂ cu ajutorul tehnologiei Stop & Start. Această funcție oprește automat motorul când autovehiculul tău ajunge la o oprire temporară. În medie, veți reduce consumul de combustibil în traficul urban aglomerat cu -15%, în comparație cu un vehicul convențional. 

WLTP STANDARD

Un indicator mai real al consumului de combustibil

WLTP (Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedure) este o modalitate de omologare a vehiculelor pentru vânzarea în Uniunea Europeană. Este un nou set de teste și proceduri pentru măsurarea consumului de combustibil, a emisiilor de CO2 și a emisiilor poluante ale vehiculelor ușoare(i) Vehicule ușoare = autoturisme și vehicule comerciale ușoare cu o greutate mai mică de 3,5 tone.    în condiții standardizate (de laborator). 

 

WLTP înlocuiește testele anterioare privind consumul de combustibil, cunoscute sub numele de New European Driving Cycle (NEDC), care au fost introduse în 1992.  Din septembrie 2017, toate modelele noi introduse pe piață pentru prima dată sunt testate conform WLTP.  Toate mașinile vândute începând cu septembrie 2018 vor fi testate conform normelor WLTP. Aceste noi teste de laborator vor fi, de asemenea, completate de un test de emisii care măsoară poluanții în condiții zilnice pentru a produce emisii reale la volan (RDE).

 

Noile proceduri de testare WLTP vor oferi consumatorilor o idee mai precisă despre consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale vehiculelor lor.

DS AUTOMOBILES ŞI NOUA PROCEDURĂ DE TESTARE WLTP

În ceea ce privește emisiile de NOx, modelele DS Automobiles cu motoare Euro 6.2 sunt cu trei ani înaintea lor în ceea ce privește respectarea marjei de conformitate de 1,5 (măsurată prin RDE - Real Driving Emissions - emisii reale în timpul condusului), cerută de regulamentul Euro 6d începând cu 2020. 

 

Datorită utilizării inteligente a tehnologiei în avans față de regulament (Reducerea catalitică selectivă în cazul motoarelor diesel și Filtrele de particule de benzină în cazul motoarelor pe benzină), automobilele noastre sunt deja omologate WLTP (obligatoriu pentru toate automobilele începând cu septembrie 2018), ceea ce reflectă cu mai multă acuratețe condusul zilnic. 

 

Clientul se află în centrul preocupărilor noastre. De aceea, am susținut întotdeauna testele care sunt mai reprezentative pentru modul în care conduc clienții noștri și ne-am străduit să respectăm noile protocoale de testare pentru a fi în fruntea tehnologiei. 

Ca dovadă a transparenței, am publicat pe site-ul nostru web consumul real de combustibil al mașinilor noastre începând cu 2016 și emisiile de NOx în condiții reale începând cu 2018, în conformitate cu normele elaborate împreună cu ONG-urile T&E și FNE și ratificate de o organizație terță independentă (Bureau Veritas).

CUM ESTE DIFERIT WLTP?

Modificarea procedurilor de testare standardizate

  • Măsurarea emisiilor pentru a lua în considerare reglajele pentru vehiculele individuale
  • Creșterea distanței parcurse în ciclu
  • Teste de conducere la viteze mai mari
  • Comportament la volan mai nervos și mai apropiat de realitate
  • Durată mai lungă a ciclurilor
De la NEDC la WLTP

Printre obiectivele noilor teste WLTP se numără reprezentarea mai precisă a condițiilor reale în care sunt utilizate mașinile și a tehnologiei actuale a acestora. Acesta specifică cerințe de testare mai stricte și un profil de conducere mai dinamic decât ciclul NEDC anterior, conceput în anii 1990. WLTP a fost dezvoltat pentru a utiliza date de conducere în lumea reală, în timp ce NEDC se baza pe o conducere teoretică.

 

În plus, WLTP oferă rezultate mai precise, deoarece ia în considerare specificațiile fiecărui vehicul, inclusiv echipamentele opționale disponibile, care pot avea un efect semnificativ asupra consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. În unele cazuri, valorile WLTP pot fi mai mari decât rezultatele NEDC pentru același autovehicul. Acest lucru nu înseamnă că nivelul consumului de combustibil este mai mare, ci doar că este vorba de un nou mod de măsurare, bazat pe un criteriu de referință mai exact și mai amplu, care se traduce mai bine prin modul în care sunt utilizate cu adevărat mașinile. 

NEDC VS WLTP
NEDC WLTP
Ciclu de testare Ciclu singular de testare Ciclu dinamic mai reprezentativ pentru condusul real
Timp ciclu 20 minute 30 minute
Distanţă ciclu 11 kilometri 23,25 kilometri
Faze de rulare 2 Faze, rulare 66% urban şi 34% non-urban 4 Faze mai dinamice, 52% Urban şi 48% Non Urban
Viteză medie 34 kilometri pe oră 46,5 kilometri pe oră
Viteză maximă 120 kilometri pe oră 131 kilometri pe oră
Influenţa echipărilor opţionale Inpactul CO2 şi Performanţele Combustibilului neluate în considerare de NDC Caracteristici suplimentare (care diferă de la o maşină la alta) sunt luate în considerare
Schimbări de trepte Vehiculele au puncte fixe de schimbare a treptelor de viteză Puncte de schimbare a treptelor de viteză diferite pentru fiecare vehicul
Temperatură de testare Măsurători la 20-30°C Măsurători la 23°C, valori CO2 corectate la 14°C

EMISII REALE LA RULARE - RDE

Emisii reale la rulare - RDE

În plus față de WLTP, RDE este, de asemenea, obligatoriu pentru toți producătorii de vehicule din UE, precum și din Elveția, Turcia, Norvegia, Liechtenstein, Israel și Irlanda, începând din septembrie 2018. 

 

În cadrul acestor teste RDE, emisiile poluante, cum ar fi oxizii de azot (NOx) și particulele diesel, sunt măsurate pe șosea, ceea ce determină valorile medii ale emisiilor care pot fi așteptate în mod real în timpul condusului zilnic.

Întrebări Frecvente
CE ESTE WLTP?

 

WLTP este o abreviere de la Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure.

 

Acesta este un nou procedeu de testare care oferă o imagine de ansamblu mai realistă a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2 ale vehiculelor. Din septembrie 2018, toate vehiculele înmatriculate pentru prima dată trebuie să fie omologate WLTP. WLTP va înlocui treptat procedura de testare anterioară New European Driving Cycle (NEDC).

CE ESTE CICLUL DE CONDUCERE WLTP?

Consumul de combustibil și emisiile unui vehicul depind întotdeauna, în ultimă instanță, de stilul individual de conducere, aceasta a rezultat din compilarea de date de conducere pentru WLTP din întreaga lume. Aceste date au fost folosite pentru a defini patru faze reprezentative cu viteze medii diferite: Low, Medium, High și Extra High.

 

În cadrul fiecăreia dintre aceste faze, există diferite intensități de frânare, accelerare și perioade în care vehiculul este oprit, pentru a reflecta situațiile tipice din viața de zi cu zi. Combinația acestor faze rezultă în ceea ce este cunoscut sub numele de ciclul de conducere".

CE REPREZINTĂ WLTP PENTRU MINE?
Valorile consumului de combustibil vor fi prezentate pentru patru condiții de conducere diferite, cu o cifră combinată globală pentru autovehiculele pe benzină, diesel, hibride și hibride plug-in. "
CE ESTE RDE?

RDE înseamnă „Real Driving Emissions“ (emisii reale la rulare). Aceasta este o nouă procedură de măsurare a poluanților, cum ar fi oxizii de azot (NOx) și particulele diesel.

 

Cel mai important aspect al RDE, așa cum sugerează și numele, este că măsurătorile au loc pe șosea, în condiții reale de conducere, și nu în laborator. Pentru aceste teste, un dispozitiv ingenios cunoscut sub numele de „sistem portabil de măsurare a emisiilor“ (PEMS) este atașat la eșapamentul vehiculului.

CE ESTE EURO 6/EU6?

Euro 6 este denumirea standardului actual privind emisiile de gaze de eșapament, care stabilește limite pentru substanțele poluante. Acesta definește valori maxime mai mici pentru emisiile de particule și de oxizi de azot (NOx) decât standardul anterior Euro 5.

 

Din septembrie 2018(i) Se aplică la vehiculele noi vândute. Modelele noi introduse pe piață au fost supuse noilor standarde privind emisiile de gaze de eșapament cu un an mai devreme.  , Euro 6 a intrat în cea de-a doua fază: Euro 6.2. Aceasta impune limite mai scăzute pentru emisiile de particule în suspensie ale vehiculelor pe benzină decât în faza anterioară. 

CE ÎNSEAMNĂ REDUCERE CATALITICĂ SELECTIVĂ?
Pentru a reduce și mai mult emisiile de gaze de eșapament ale vehiculelor, amoniacul lichid - numit AdBlue® - este introdus în sistemele de evacuare ale motoarelor diesel. Reducerea catalitică selectivă (SCR) cu AdBlue® reduce până la 90% din oxizii de azot. Ceea ce rămâne sunt vapori de apă, azot și CO2. 
MAI DEPARTE
Politica de mediu
Descoperă programul și măsurile noastre.
Consum Utilizare
Măsurați consumul mediu al vehiculului dumneavoastră.