TEHNOLOGII ECO-EFICIENTE

CERCETARE ȘI INOVAȚIE LA DS AUTOMOBILES

Datorită tehnologiilor eco-eficiente, abordarea noastră privind dezvoltarea sustenabilă vizează reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, protejarea resurselor naturale și dezvoltarea unor noi comportamente de mobilitate ecologice.

TEHNOLOGIE ELECTRICĂ

Electrificare marca DS Automobiles

Conceput pentru viitor, E-TENSE întruchipează plăcerea supremă de a conduce, eficiența maximă prin regenerarea energiei și mobilitatea fără restricții, indiferent de reglementările ulterioare. Tehnologia E-TENSE este referința mondială pentru vehiculele electrice și este prezentă în fiecare model nou DS Automobiles. Ea întruchipează ambiția noastră de a deveni o marcă 100% electrică și duce hibridizarea modelelor noastre la un nivel superior.

Tehnologie inspirată de Formula E

Bazându-ne pe angajamentul nostru și pe titlul de dublu campion în Formula E, am integrat în modelele noastre electrice și plug-in hybrid tehnologii din sporturile cu motor, precum recuperarea energiei în timpul frânării. Născute din performanță, modelele noastre deschid noi orizonturi, cu stil.

DECOPERĂ GAMA NOASTRĂ ELECTRIFICATĂ

DS 3
Noul SUV compact cu design contemporan
 
Disponibil 100% electric, hibrid și plug-in hybrid
Autonomie combinată WLTP de până la 404 km(i) Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și autonomia indicată sunt conforme cu procedura de testare WLTP, pe baza căreia au fost omologate vehiculele noi începând cu 1 septembrie 2018. Această procedură WLTP înlocuiește Noul ciclu european de conducere (NEDC), care era procedura de testare utilizată anterior. Deoarece condițiile de testare sunt mai realiste, consumul de combustibil și emisiile de CO₂ măsurate conform procedurii WLTP sunt, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform procedurii NEDC. Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și valorile autonomiei pot varia în funcție de condițiile reale de utilizare și de diverși factori, cum ar fi: frecvența încărcării, stilul de condus, viteza, echipările, opțiunile, tipurile de pneuri, temperatura exterioară și temperatura din interiorul mașinii. Pentru mai multe informații, contacteză dealerul. Mai multe detalii aici
 
N°4

Hatchback de generație nouă cu stil atemporal

 

Disponibil 100% electric, hibrid și plug-in hybrid

Până la 450 km în ciclul combinat WLTP în modul 100% electric(i) Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și autonomia indicată sunt conforme cu procedura de testare WLTP, pe baza căreia au fost omologate vehiculele noi începând cu 1 septembrie 2018. Această procedură WLTP înlocuiește Noul ciclu european de conducere (NEDC), care era procedura de testare utilizată anterior. Deoarece condițiile de testare sunt mai realiste, consumul de combustibil și emisiile de CO₂ măsurate conform procedurii WLTP sunt, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform procedurii NEDC. Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și valorile autonomiei pot varia în funcție de condițiile reale de utilizare și de diverși factori, cum ar fi: frecvența încărcării, stilul de condus, viteza, echipările, opțiunile, tipurile de pneuri, temperatura exterioară și temperatura din interiorul mașinii. Pentru mai multe informații, contacteză dealerul. Mai multe detalii aici.  

DS 7

SUV cu stil carismatic

 

Disponibil în versiune Plug-in Hybrid și Diesel

Autonomie de până la 64 km în modul 100% electric în ciclul combinat WLTP(i) Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și autonomia indicată sunt conforme cu procedura de testare WLTP, pe baza căreia au fost omologate vehiculele noi începând cu 1 septembrie 2018. Această procedură WLTP înlocuiește Noul ciclu european de conducere (NEDC), care era procedura de testare utilizată anterior. Deoarece condițiile de testare sunt mai realiste, consumul de combustibil și emisiile de CO₂ măsurate conform procedurii WLTP sunt, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform procedurii NEDC. Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și valorile autonomiei pot varia în funcție de condițiile reale de utilizare și de diverși factori, cum ar fi: frecvența încărcării, stilul de condus, viteza, echipările, opțiunile, tipurile de pneuri, temperatura exterioară și temperatura din interiorul mașinii. Pentru mai multe informații, contacteză dealerul. Mai multe detalii aici.  

N°8

SUV coupé de generație nouă

 

Disponibil în versiune 100% electrică

Autonomie de până la 750 km în ciclu combinat WLTP(i) Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și autonomia indicată sunt conforme cu procedura de testare WLTP, pe baza căreia au fost omologate vehiculele noi începând cu 1 septembrie 2018. Această procedură WLTP înlocuiește Noul ciclu european de conducere (NEDC), care era procedura de testare utilizată anterior. Deoarece condițiile de testare sunt mai realiste, consumul de combustibil și emisiile de CO₂ măsurate conform procedurii WLTP sunt, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform procedurii NEDC. Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și valorile autonomiei pot varia în funcție de condițiile reale de utilizare și de diverși factori, cum ar fi: frecvența încărcării, stilul de condus, viteza, echipările, opțiunile, tipurile de pneuri, temperatura exterioară și temperatura din interiorul mașinii. Pentru mai multe informații, contacteză dealerul. Mai multe detalii aici 

MOTOARELE NOASTRE PURETECH PE BENZINĂ

Mai compacte, mai uşoare, mai puternice

Motoarele pe benzină PureTech te ajută să controlezi consumul de combustibil, îmbunătățind în același timp performanțele vehiculului tău DS.

Inginerii noștri au reușit să reducă semnificativ consumul de combustibil prin diminuarea dimensiunilor și greutății motoarelor noastre și prin integrarea unor materiale inovatoare cu frecare redusă.

Motoare mai curate

Prin reducerea dimensiunilor și greutății motorului și prin integrarea unor materiale inovatoare cu frecare redusă, inginerii noștri au reușit să reducă semnificativ consumul de combustibil și, implicit, emisiile de CO₂ ale fiecărui vehicul.
Filtru de particule de ultimă generaţie
Toate motoarele pe benzină PureTech DS sunt echipate cu un filtru de particule de ultimă generație GPF (Gasoline Particulate Filter), capabil să trateze eficient emisiile de particule provenite de la motoarele pe benzină cu injecție directă. 
Motoare PureTech în 3 şi 4 cilindri
Mai compacte și mai ușoare, motoarele noastre cu 3 cilindri oferă o reducere a consumului de combustibil de 1,5 litri la 100 km și a emisiilor de CO₂ cu până la 25% în comparație cu un motor cu 4 cilindri de aceeași putere, menținând în același timp un nivel ridicat de confort acustic și o plăcere optimă la rulare. Combinând puterea și eficiența maximă, motoarele noastre pe benzină PureTech 180 și PureTech 225 cu 4 cilindri integrează un turbo de înaltă performanță de ultimă generație. 
STOP & START
Controlează consumul de combustibil în mod sustenabil și reduce semnificativ emisiile de CO₂ cu tehnologia Stop & Start. Această funcție oprește automat motorul când vehiculul se oprește temporar. În medie, consumul de combustibil în traficul urban aglomerat se reduce cu 15% în comparație cu un vehicul convențional. 

MOTOARELE NOASTRE DIESEL BLUEHDI

Combinaţia dintre eficienţă şi plăcerea de a conduce

Tehnologia BlueHDi se referă la gama noastră de motoare diesel care oferă un sistem de control al poluării de ultimă generație.

Sistem de control al poluării de ultimă generație

Acest sistem este montat pe toate motoarele noastre diesel BlueHDi pentru a elimina poluanții produși de combustia diesel: hidrocarburi nearse (HC), monoxid de carbon (CO), oxizi de azot (NOx) și particule fine.
Controlul poluării în 3 etape
ETAPA 1
Catalizatorul de oxidare transformă hidrocarburile nearse (HC) și monoxidul de carbon (CO) în apă (H2O) și dioxid de carbon (CO₂).
ETAPA 2
Catalizatorul SCR (Selective Catalytic Reduction) elimină 90% din oxizii de azot (NOx), transformându-i în apă și azot prin adăugarea de AdBlue®.
ETAPA 3
Filtrul de particule (DPF) elimină până la 99,9% din particulele fine.
SOLUŢII EFICIENTE
AdBlue®
AdBlue®, un amestec de apă și uree, nu este toxic și nu afectează mediul înconjurător. Acesta transformă 85% din oxizii de azot poluanți în vapori de apă și azot inofensiv. Reumplerea rezervorului AdBlue®, situat în portbagaj sau lângă clapeta de umplere a rezervorului de combustibil, este la fel ca alimentarea cu combustibil. Un rezervor plin de AdBlue® îți va oferi o autonomie de 20.000 km. 
STOP & START
Controlați în mod sustenabil consumul de combustibil și diminuați semnificativ emisiile de CO₂ cu ajutorul tehnologiei Stop & Start. Această funcție oprește automat motorul când autovehiculul tău ajunge la o oprire temporară. În medie, veți reduce consumul de combustibil în traficul urban aglomerat cu -15%, în comparație cu un vehicul convențional. 

STANDARDUL WLTP

 

Un indicator mai real al consumului de combustibil

WLTP (Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedure) este o modalitate de omologare a vehiculelor pentru vânzarea în Uniunea Europeană. Este un nou set de teste și proceduri pentru măsurarea consumului de combustibil, a emisiilor de CO2 și a emisiilor poluante ale vehiculelor ușoare(i) Vehicule ușoare = autoturisme și vehicule comerciale ușoare cu o greutate mai mică de 3,5 tone.    în condiții standardizate (de laborator). 

 

WLTP înlocuiește testele anterioare privind consumul de combustibil, cunoscute sub numele de New European Driving Cycle (NEDC), care au fost introduse în 1992.  Din septembrie 2017, toate modelele noi introduse pe piață pentru prima dată sunt testate conform WLTP.  Toate mașinile vândute începând cu septembrie 2018 vor fi testate conform normelor WLTP. Aceste noi teste de laborator vor fi, de asemenea, completate de un test de emisii care măsoară poluanții în condiții zilnice pentru a produce emisii reale la volan (RDE).

 

Noile proceduri de testare WLTP vor oferi consumatorilor o idee mai precisă despre consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale vehiculelor lor.

DS AUTOMOBILES ȘI NOILE TESTE WLTP

În ceea ce privește emisiile de NOx, modelele DS Automobiles cu motoare Euro 6.2 sunt cu trei ani înaintea lor în ceea ce privește respectarea marjei de conformitate de 1,5 (măsurată prin RDE - Real Driving Emissions - emisii reale în timpul condusului), cerută de regulamentul Euro 6d începând cu 2020. 

 

Datorită utilizării inteligente a tehnologiei în avans față de regulament (Reducerea catalitică selectivă în cazul motoarelor diesel și Filtrele de particule de benzină în cazul motoarelor pe benzină), automobilele noastre sunt deja omologate WLTP (obligatoriu pentru toate automobilele începând cu septembrie 2018), ceea ce reflectă cu mai multă acuratețe condusul zilnic. 

 

Clientul se află în centrul preocupărilor noastre. De aceea, am susținut întotdeauna testele care sunt mai reprezentative pentru modul în care conduc clienții noștri și ne-am străduit să respectăm noile protocoale de testare pentru a fi în fruntea tehnologiei. 

Ca dovadă a transparenței, am publicat pe site-ul nostru web consumul real de combustibil al mașinilor noastre începând cu 2016 și emisiile de NOx în condiții reale începând cu 2018, în conformitate cu normele elaborate împreună cu ONG-urile T&E și FNE și ratificate de o organizație terță independentă (Bureau Veritas).

CUM ESTE DIFERIT WLTP?

Modificarea procedurilor de testare standardizate

  • Măsurarea emisiilor pentru a lua în considerare adaptarea vehiculelor individuale
  • Mărirea distanței parcurse în cicluri
  • Teste de rulare la viteze mai mari
  • Comportament la volan mai nervos și mai realist
  • Cicluri cu durată mai mare
De la NEDC la WLTP

Obiectivele noilor teste WLTP includ oferirea unei reprezentări mai precise a condițiilor reale în care sunt utilizate autovehiculele și a tehnologiei actuale a acestora. Acestea specifică cerințe de testare mai stricte și un profil de condus mai dinamic decât ciclul NEDC anterior, conceput în anii 1990. WLTP a fost dezvoltat pentru utilizarea datelor de rulare din lumea reală, în timp ce NEDC se baza pe rularea teoretică.

În plus, WLTP oferă rezultate mai precise, deoarece ține cont de specificațiile fiecărui vehicul, inclusiv de echipamentele opționale disponibile care pot avea un efect semnificativ asupra consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. În unele cazuri, valorile WLTP pot fi mai mari decât rezultatele NEDC pentru același autovehicul. Acest lucru nu înseamnă că un consum de combustibil mai mare, ci doar că se utilizează o nouă metodă de măsurare, bazată pe un standard de referință mai precis și mai cuprinzător, care reflectă mai bine modul real de utilizare a autovehiculelor.

NEDC VS WLTP
NEDC WLTP
Ciclu de testare Ciclu singular de testare Ciclu dinamic mai reprezentativ pentru condusul real
Timp ciclu 20 minute 30 minute
Distanţă ciclu 11 kilometri 23,25 kilometri
Faze de rulare 2 Faze, rulare 66% urban şi 34% non-urban 4 Faze mai dinamice, 52% Urban şi 48% Non Urban
Viteză medie 34 kilometri pe oră 46,5 kilometri pe oră
Viteză maximă 120 kilometri pe oră 131 kilometri pe oră
Influenţa echipărilor opţionale Inpactul CO2 şi Performanţele Combustibilului neluate în considerare de NDC Caracteristici suplimentare (care diferă de la o maşină la alta) sunt luate în considerare
Schimbări de trepte Vehiculele au puncte fixe de schimbare a treptelor de viteză Puncte de schimbare a treptelor de viteză diferite pentru fiecare vehicul
Temperatură de testare Măsurători la 20-30°C Măsurători la 23°C, valori CO2 corectate la 14°C

EMISII REALE LA RULARE - RDE

Emisii reale la rulare - RDE

În plus față de WLTP, RDE este, de asemenea, obligatoriu pentru toți producătorii de vehicule din UE, precum și din Elveția, Turcia, Norvegia, Liechtenstein, Israel și Irlanda, începând din septembrie 2018. 

 

În cadrul acestor teste RDE, emisiile poluante, cum ar fi oxizii de azot (NOx) și particulele diesel, sunt măsurate pe șosea, ceea ce determină valorile medii ale emisiilor care pot fi așteptate în mod real în timpul condusului zilnic.

Întrebări Frecvente
CE ESTE WLTP?

 

WLTP este o abreviere de la Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure.

 

Acesta este un nou procedeu de testare care oferă o imagine de ansamblu mai realistă a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2 ale vehiculelor. Din septembrie 2018, toate vehiculele înmatriculate pentru prima dată trebuie să fie omologate WLTP. WLTP va înlocui treptat procedura de testare anterioară New European Driving Cycle (NEDC).

CE ESTE CICLUL DE CONDUCERE WLTP?

Consumul de combustibil și emisiile unui vehicul depind întotdeauna în ultimă instanță de stilul individual de conducere, ceea ce a dus la compilarea datelor de conducere pentru WLTP din întreaga lume. Aceste date au fost utilizate pentru a defini patru faze reprezentative cu viteze medii diferite: scăzută, medie, mare și foarte mare.

 

În cadrul fiecăreia dintre aceste faze, există diferite intensități de frânare, accelerare și perioade când vehiculul staționează, pentru a reflecta situațiile tipice din traficul rutier cotidian. Combinația acestor faze rezultă în ceea ce se numește „ciclul de conducere”.

 

Valorile consumului de combustibil vor fi prezentate pentru patru condiții de conducere diferite, cu o cifră combinată globală pentru autoturismele pe benzină, diesel, hibrid și plug-in hybrid.

CE REPREZINTĂ WLTP PENTRU MINE?

Introducerea WLTP va însemna că consumul de combustibil și emisiile de CO2 indicate în datele tehnice ale autovehiculelor vor reflecta mai fidel consumul și emisiile reale în condiții de conducere.

 

Deoarece WLTP ia în considerare echipările opționale individuale ale autovehiculului dvs. (cum ar fi pneurile de iarnă sau plafonul din sticlă), vei obține valori și mai realiste, deoarece acestea se bazează pe configurația exactă a autovehiculului tău.

 

Cu toate acestea, valorile mai realiste pot duce, în mod natural, la un consum mai mare și la valori mai ridicate ale emisiilor de CO2 pentru vehiculele cu motor termic și la o autonomie redusă a bateriei pentru vehiculele electrice (inclusiv plug-in hybrid). Acest lucru ar putea însemna, de asemenea, că vehiculul tău ar putea fi supus unei rate de impozitare mai mari. Cu toate acestea, autovehiculele omologate în conformitate cu WLTP vor continua să fie impozitate pe baza valorilor emisiilor de CO2 NEDC. Pe termen scurt, sistemele de impozitare bazate pe CO2 nu se vor modifica (taxa pe CO2, taxa pe autovehiculele de serviciu).

CE ESTE RDE?

RDE înseamnă „Real Driving Emissions” (emisii în condiții reale de conducere). Aceasta este o nouă procedură de măsurare a poluanților, cum ar fi oxizii de azot (NOx) și particulele diesel.

 

Cel mai important aspect al RDE, după cum sugerează și numele, este faptul că măsurarea are loc pe șosea, în condiții reale de conducere, și nu în laborator. Pentru aceste teste, la sistemul de evacuare al vehiculului se atașează un dispozitiv inteligent, cunoscut sub denumirea de „sistem portabil de măsurare a emisiilor” (PEMS).

CE ESTE EURO 6/EU6?

Euro 6 este denumirea standardului actual privind emisiile de gaze de eșapament, care stabilește limite pentru substanțele poluante. Acesta definește valori maxime mai mici pentru emisiile de particule și de oxizi de azot (NOx) decât standardul anterior Euro 5.

 

Din septembrie 2018(i) Se aplică la vehiculele noi vândute. Modelele noi introduse pe piață au fost supuse noilor standarde privind emisiile de gaze de eșapament cu un an mai devreme.  , Euro 6 a intrat în cea de-a doua fază: Euro 6.2. Aceasta impune limite mai scăzute pentru emisiile de particule în suspensie ale vehiculelor pe benzină decât în faza anterioară. 

CE ÎNSEAMNĂ REDUCERE CATALITICĂ SELECTIVĂ?
Pentru a reduce și mai mult emisiile de gaze de eșapament ale vehiculelor, amoniacul lichid - denumit AdBlue® - este introdus în sistemele de eșapament ale motoarelor diesel. Reducerea catalitică selectivă (SCR) cu AdBlue® reduce până la 90% din oxizii de azot. Ce rămâne este vapori de apă, azot și CO2.
MAI DEPARTE
Politica de mediu
Descoperă programul și acțiunile noastre
Consum în utilizare
Evaluează consumul mediu al vehiculului tău