TEHNOLOGII ECO-EFICIENTE
CERCETARE ȘI INOVAȚIE LA DS AUTOMOBILES
TEHNOLOGIE ELECTRICĂ
Electrificare marca DS Automobiles
Tehnologie inspirată de Formula E
DECOPERĂ GAMA NOASTRĂ ELECTRIFICATĂ
Hatchback de generație nouă cu stil atemporal
Disponibil 100% electric, hibrid și plug-in hybrid
Până la 450 km în ciclul combinat WLTP în modul 100% electric(i) Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și autonomia indicată sunt conforme cu procedura de testare WLTP, pe baza căreia au fost omologate vehiculele noi începând cu 1 septembrie 2018. Această procedură WLTP înlocuiește Noul ciclu european de conducere (NEDC), care era procedura de testare utilizată anterior. Deoarece condițiile de testare sunt mai realiste, consumul de combustibil și emisiile de CO₂ măsurate conform procedurii WLTP sunt, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform procedurii NEDC. Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și valorile autonomiei pot varia în funcție de condițiile reale de utilizare și de diverși factori, cum ar fi: frecvența încărcării, stilul de condus, viteza, echipările, opțiunile, tipurile de pneuri, temperatura exterioară și temperatura din interiorul mașinii. Pentru mai multe informații, contacteză dealerul. Mai multe detalii aici.
SUV cu stil carismatic
Disponibil în versiune Plug-in Hybrid și Diesel
Autonomie de până la 64 km în modul 100% electric în ciclul combinat WLTP(i) Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și autonomia indicată sunt conforme cu procedura de testare WLTP, pe baza căreia au fost omologate vehiculele noi începând cu 1 septembrie 2018. Această procedură WLTP înlocuiește Noul ciclu european de conducere (NEDC), care era procedura de testare utilizată anterior. Deoarece condițiile de testare sunt mai realiste, consumul de combustibil și emisiile de CO₂ măsurate conform procedurii WLTP sunt, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform procedurii NEDC. Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și valorile autonomiei pot varia în funcție de condițiile reale de utilizare și de diverși factori, cum ar fi: frecvența încărcării, stilul de condus, viteza, echipările, opțiunile, tipurile de pneuri, temperatura exterioară și temperatura din interiorul mașinii. Pentru mai multe informații, contacteză dealerul. Mai multe detalii aici.
SUV coupé de generație nouă
Disponibil în versiune 100% electrică
Autonomie de până la 750 km în ciclu combinat WLTP(i) Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și autonomia indicată sunt conforme cu procedura de testare WLTP, pe baza căreia au fost omologate vehiculele noi începând cu 1 septembrie 2018. Această procedură WLTP înlocuiește Noul ciclu european de conducere (NEDC), care era procedura de testare utilizată anterior. Deoarece condițiile de testare sunt mai realiste, consumul de combustibil și emisiile de CO₂ măsurate conform procedurii WLTP sunt, în multe cazuri, mai mari decât cele măsurate conform procedurii NEDC. Consumul de combustibil, emisiile de CO₂ și valorile autonomiei pot varia în funcție de condițiile reale de utilizare și de diverși factori, cum ar fi: frecvența încărcării, stilul de condus, viteza, echipările, opțiunile, tipurile de pneuri, temperatura exterioară și temperatura din interiorul mașinii. Pentru mai multe informații, contacteză dealerul. Mai multe detalii aici.
MOTOARELE NOASTRE PURETECH PE BENZINĂ
Mai compacte, mai uşoare, mai puternice
Motoarele pe benzină PureTech te ajută să controlezi consumul de combustibil, îmbunătățind în același timp performanțele vehiculului tău DS.
Inginerii noștri au reușit să reducă semnificativ consumul de combustibil prin diminuarea dimensiunilor și greutății motoarelor noastre și prin integrarea unor materiale inovatoare cu frecare redusă.
Motoare mai curate
MOTOARELE NOASTRE DIESEL BLUEHDI
Combinaţia dintre eficienţă şi plăcerea de a conduce
Sistem de control al poluării de ultimă generație
STANDARDUL WLTP
Un indicator mai real al consumului de combustibil
WLTP (Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedure) este o modalitate de omologare a vehiculelor pentru vânzarea în Uniunea Europeană. Este un nou set de teste și proceduri pentru măsurarea consumului de combustibil, a emisiilor de CO2 și a emisiilor poluante ale vehiculelor ușoare(i) Vehicule ușoare = autoturisme și vehicule comerciale ușoare cu o greutate mai mică de 3,5 tone. în condiții standardizate (de laborator).
WLTP înlocuiește testele anterioare privind consumul de combustibil, cunoscute sub numele de New European Driving Cycle (NEDC), care au fost introduse în 1992. Din septembrie 2017, toate modelele noi introduse pe piață pentru prima dată sunt testate conform WLTP. Toate mașinile vândute începând cu septembrie 2018 vor fi testate conform normelor WLTP. Aceste noi teste de laborator vor fi, de asemenea, completate de un test de emisii care măsoară poluanții în condiții zilnice pentru a produce emisii reale la volan (RDE).
Noile proceduri de testare WLTP vor oferi consumatorilor o idee mai precisă despre consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale vehiculelor lor.
În ceea ce privește emisiile de NOx, modelele DS Automobiles cu motoare Euro 6.2 sunt cu trei ani înaintea lor în ceea ce privește respectarea marjei de conformitate de 1,5 (măsurată prin RDE - Real Driving Emissions - emisii reale în timpul condusului), cerută de regulamentul Euro 6d începând cu 2020.
Datorită utilizării inteligente a tehnologiei în avans față de regulament (Reducerea catalitică selectivă în cazul motoarelor diesel și Filtrele de particule de benzină în cazul motoarelor pe benzină), automobilele noastre sunt deja omologate WLTP (obligatoriu pentru toate automobilele începând cu septembrie 2018), ceea ce reflectă cu mai multă acuratețe condusul zilnic.
Clientul se află în centrul preocupărilor noastre. De aceea, am susținut întotdeauna testele care sunt mai reprezentative pentru modul în care conduc clienții noștri și ne-am străduit să respectăm noile protocoale de testare pentru a fi în fruntea tehnologiei.
Ca dovadă a transparenței, am publicat pe site-ul nostru web consumul real de combustibil al mașinilor noastre începând cu 2016 și emisiile de NOx în condiții reale începând cu 2018, în conformitate cu normele elaborate împreună cu ONG-urile T&E și FNE și ratificate de o organizație terță independentă (Bureau Veritas).
Modificarea procedurilor de testare standardizate
- Măsurarea emisiilor pentru a lua în considerare adaptarea vehiculelor individuale
- Mărirea distanței parcurse în cicluri
- Teste de rulare la viteze mai mari
- Comportament la volan mai nervos și mai realist
- Cicluri cu durată mai mare
Obiectivele noilor teste WLTP includ oferirea unei reprezentări mai precise a condițiilor reale în care sunt utilizate autovehiculele și a tehnologiei actuale a acestora. Acestea specifică cerințe de testare mai stricte și un profil de condus mai dinamic decât ciclul NEDC anterior, conceput în anii 1990. WLTP a fost dezvoltat pentru utilizarea datelor de rulare din lumea reală, în timp ce NEDC se baza pe rularea teoretică.
În plus, WLTP oferă rezultate mai precise, deoarece ține cont de specificațiile fiecărui vehicul, inclusiv de echipamentele opționale disponibile care pot avea un efect semnificativ asupra consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. În unele cazuri, valorile WLTP pot fi mai mari decât rezultatele NEDC pentru același autovehicul. Acest lucru nu înseamnă că un consum de combustibil mai mare, ci doar că se utilizează o nouă metodă de măsurare, bazată pe un standard de referință mai precis și mai cuprinzător, care reflectă mai bine modul real de utilizare a autovehiculelor.
NEDC | WLTP | |
---|---|---|
Ciclu de testare | Ciclu singular de testare | Ciclu dinamic mai reprezentativ pentru condusul real |
Timp ciclu | 20 minute | 30 minute |
Distanţă ciclu | 11 kilometri | 23,25 kilometri |
Faze de rulare | 2 Faze, rulare 66% urban şi 34% non-urban | 4 Faze mai dinamice, 52% Urban şi 48% Non Urban |
Viteză medie | 34 kilometri pe oră | 46,5 kilometri pe oră |
Viteză maximă | 120 kilometri pe oră | 131 kilometri pe oră |
Influenţa echipărilor opţionale | Inpactul CO2 şi Performanţele Combustibilului neluate în considerare de NDC | Caracteristici suplimentare (care diferă de la o maşină la alta) sunt luate în considerare |
Schimbări de trepte | Vehiculele au puncte fixe de schimbare a treptelor de viteză | Puncte de schimbare a treptelor de viteză diferite pentru fiecare vehicul |
Temperatură de testare | Măsurători la 20-30°C | Măsurători la 23°C, valori CO2 corectate la 14°C |
EMISII REALE LA RULARE - RDE
Emisii reale la rulare - RDE
În plus față de WLTP, RDE este, de asemenea, obligatoriu pentru toți producătorii de vehicule din UE, precum și din Elveția, Turcia, Norvegia, Liechtenstein, Israel și Irlanda, începând din septembrie 2018.
În cadrul acestor teste RDE, emisiile poluante, cum ar fi oxizii de azot (NOx) și particulele diesel, sunt măsurate pe șosea, ceea ce determină valorile medii ale emisiilor care pot fi așteptate în mod real în timpul condusului zilnic.
WLTP este o abreviere de la Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure.
Acesta este un nou procedeu de testare care oferă o imagine de ansamblu mai realistă a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2 ale vehiculelor. Din septembrie 2018, toate vehiculele înmatriculate pentru prima dată trebuie să fie omologate WLTP. WLTP va înlocui treptat procedura de testare anterioară New European Driving Cycle (NEDC).
Consumul de combustibil și emisiile unui vehicul depind întotdeauna în ultimă instanță de stilul individual de conducere, ceea ce a dus la compilarea datelor de conducere pentru WLTP din întreaga lume. Aceste date au fost utilizate pentru a defini patru faze reprezentative cu viteze medii diferite: scăzută, medie, mare și foarte mare.
În cadrul fiecăreia dintre aceste faze, există diferite intensități de frânare, accelerare și perioade când vehiculul staționează, pentru a reflecta situațiile tipice din traficul rutier cotidian. Combinația acestor faze rezultă în ceea ce se numește „ciclul de conducere”.
Valorile consumului de combustibil vor fi prezentate pentru patru condiții de conducere diferite, cu o cifră combinată globală pentru autoturismele pe benzină, diesel, hibrid și plug-in hybrid.
Introducerea WLTP va însemna că consumul de combustibil și emisiile de CO2 indicate în datele tehnice ale autovehiculelor vor reflecta mai fidel consumul și emisiile reale în condiții de conducere.
Deoarece WLTP ia în considerare echipările opționale individuale ale autovehiculului dvs. (cum ar fi pneurile de iarnă sau plafonul din sticlă), vei obține valori și mai realiste, deoarece acestea se bazează pe configurația exactă a autovehiculului tău.
Cu toate acestea, valorile mai realiste pot duce, în mod natural, la un consum mai mare și la valori mai ridicate ale emisiilor de CO2 pentru vehiculele cu motor termic și la o autonomie redusă a bateriei pentru vehiculele electrice (inclusiv plug-in hybrid). Acest lucru ar putea însemna, de asemenea, că vehiculul tău ar putea fi supus unei rate de impozitare mai mari. Cu toate acestea, autovehiculele omologate în conformitate cu WLTP vor continua să fie impozitate pe baza valorilor emisiilor de CO2 NEDC. Pe termen scurt, sistemele de impozitare bazate pe CO2 nu se vor modifica (taxa pe CO2, taxa pe autovehiculele de serviciu).
RDE înseamnă „Real Driving Emissions” (emisii în condiții reale de conducere). Aceasta este o nouă procedură de măsurare a poluanților, cum ar fi oxizii de azot (NOx) și particulele diesel.
Cel mai important aspect al RDE, după cum sugerează și numele, este faptul că măsurarea are loc pe șosea, în condiții reale de conducere, și nu în laborator. Pentru aceste teste, la sistemul de evacuare al vehiculului se atașează un dispozitiv inteligent, cunoscut sub denumirea de „sistem portabil de măsurare a emisiilor” (PEMS).
Euro 6 este denumirea standardului actual privind emisiile de gaze de eșapament, care stabilește limite pentru substanțele poluante. Acesta definește valori maxime mai mici pentru emisiile de particule și de oxizi de azot (NOx) decât standardul anterior Euro 5.
Din septembrie 2018(i) Se aplică la vehiculele noi vândute. Modelele noi introduse pe piață au fost supuse noilor standarde privind emisiile de gaze de eșapament cu un an mai devreme. , Euro 6 a intrat în cea de-a doua fază: Euro 6.2. Aceasta impune limite mai scăzute pentru emisiile de particule în suspensie ale vehiculelor pe benzină decât în faza anterioară.