TEHNOLOGII ECOEFICIENTE
DS AUTOMOBILES - CERCETARE & INOVAȚIE
TEHNOLOGIE E-TENSE
Electrificare marca DS Automobiles
Tehnologie inspirată de Formula E
DESCOPERĂ GAMA NOASTRĂ
MOTOARELE NOASTRE PURETECH PE BENZINĂ
Mai compacte, mai uşoare, mai puternice
Motoarele pe benzină PureTech te ajută să controlezi consumul de combustibil, sporind în același timp performanțele vehiculului tău DS.
Inginerii noștri au reușit să obțină o diminuare semnificativă a consumului de combustibil prin reducerea dimensiunii și greutății motoarelor noastre și prin încorporarea unor materiale inovative cu frecare redusă.
Motoare mai curate
MOTOARELE NOASTRE BLUEHDI DIESEL
Combinaţia dintre eficienţă şi plăcerea de a conduce
Sistem de control al poluării de ultimă generație
WLTP STANDARD
Un indicator mai real al consumului de combustibil
WLTP (Worldwide Harmonised Light vehicles Test Procedure) este o modalitate de omologare a vehiculelor pentru vânzarea în Uniunea Europeană. Este un nou set de teste și proceduri pentru măsurarea consumului de combustibil, a emisiilor de CO2 și a emisiilor poluante ale vehiculelor ușoare(i) Vehicule ușoare = autoturisme și vehicule comerciale ușoare cu o greutate mai mică de 3,5 tone. în condiții standardizate (de laborator).
WLTP înlocuiește testele anterioare privind consumul de combustibil, cunoscute sub numele de New European Driving Cycle (NEDC), care au fost introduse în 1992. Din septembrie 2017, toate modelele noi introduse pe piață pentru prima dată sunt testate conform WLTP. Toate mașinile vândute începând cu septembrie 2018 vor fi testate conform normelor WLTP. Aceste noi teste de laborator vor fi, de asemenea, completate de un test de emisii care măsoară poluanții în condiții zilnice pentru a produce emisii reale la volan (RDE).
Noile proceduri de testare WLTP vor oferi consumatorilor o idee mai precisă despre consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale vehiculelor lor.
În ceea ce privește emisiile de NOx, modelele DS Automobiles cu motoare Euro 6.2 sunt cu trei ani înaintea lor în ceea ce privește respectarea marjei de conformitate de 1,5 (măsurată prin RDE - Real Driving Emissions - emisii reale în timpul condusului), cerută de regulamentul Euro 6d începând cu 2020.
Datorită utilizării inteligente a tehnologiei în avans față de regulament (Reducerea catalitică selectivă în cazul motoarelor diesel și Filtrele de particule de benzină în cazul motoarelor pe benzină), automobilele noastre sunt deja omologate WLTP (obligatoriu pentru toate automobilele începând cu septembrie 2018), ceea ce reflectă cu mai multă acuratețe condusul zilnic.
Clientul se află în centrul preocupărilor noastre. De aceea, am susținut întotdeauna testele care sunt mai reprezentative pentru modul în care conduc clienții noștri și ne-am străduit să respectăm noile protocoale de testare pentru a fi în fruntea tehnologiei.
Ca dovadă a transparenței, am publicat pe site-ul nostru web consumul real de combustibil al mașinilor noastre începând cu 2016 și emisiile de NOx în condiții reale începând cu 2018, în conformitate cu normele elaborate împreună cu ONG-urile T&E și FNE și ratificate de o organizație terță independentă (Bureau Veritas).
Modificarea procedurilor de testare standardizate
- Măsurarea emisiilor pentru a lua în considerare reglajele pentru vehiculele individuale
- Creșterea distanței parcurse în ciclu
- Teste de conducere la viteze mai mari
- Comportament la volan mai nervos și mai apropiat de realitate
- Durată mai lungă a ciclurilor
Printre obiectivele noilor teste WLTP se numără reprezentarea mai precisă a condițiilor reale în care sunt utilizate mașinile și a tehnologiei actuale a acestora. Acesta specifică cerințe de testare mai stricte și un profil de conducere mai dinamic decât ciclul NEDC anterior, conceput în anii 1990. WLTP a fost dezvoltat pentru a utiliza date de conducere în lumea reală, în timp ce NEDC se baza pe o conducere teoretică.
În plus, WLTP oferă rezultate mai precise, deoarece ia în considerare specificațiile fiecărui vehicul, inclusiv echipamentele opționale disponibile, care pot avea un efect semnificativ asupra consumului de combustibil și a emisiilor de CO2. În unele cazuri, valorile WLTP pot fi mai mari decât rezultatele NEDC pentru același autovehicul. Acest lucru nu înseamnă că nivelul consumului de combustibil este mai mare, ci doar că este vorba de un nou mod de măsurare, bazat pe un criteriu de referință mai exact și mai amplu, care se traduce mai bine prin modul în care sunt utilizate cu adevărat mașinile.
NEDC | WLTP | |
---|---|---|
Ciclu de testare | Ciclu singular de testare | Ciclu dinamic mai reprezentativ pentru condusul real |
Timp ciclu | 20 minute | 30 minute |
Distanţă ciclu | 11 kilometri | 23,25 kilometri |
Faze de rulare | 2 Faze, rulare 66% urban şi 34% non-urban | 4 Faze mai dinamice, 52% Urban şi 48% Non Urban |
Viteză medie | 34 kilometri pe oră | 46,5 kilometri pe oră |
Viteză maximă | 120 kilometri pe oră | 131 kilometri pe oră |
Influenţa echipărilor opţionale | Inpactul CO2 şi Performanţele Combustibilului neluate în considerare de NDC | Caracteristici suplimentare (care diferă de la o maşină la alta) sunt luate în considerare |
Schimbări de trepte | Vehiculele au puncte fixe de schimbare a treptelor de viteză | Puncte de schimbare a treptelor de viteză diferite pentru fiecare vehicul |
Temperatură de testare | Măsurători la 20-30°C | Măsurători la 23°C, valori CO2 corectate la 14°C |
EMISII REALE LA RULARE - RDE
Emisii reale la rulare - RDE
În plus față de WLTP, RDE este, de asemenea, obligatoriu pentru toți producătorii de vehicule din UE, precum și din Elveția, Turcia, Norvegia, Liechtenstein, Israel și Irlanda, începând din septembrie 2018.
În cadrul acestor teste RDE, emisiile poluante, cum ar fi oxizii de azot (NOx) și particulele diesel, sunt măsurate pe șosea, ceea ce determină valorile medii ale emisiilor care pot fi așteptate în mod real în timpul condusului zilnic.
WLTP este o abreviere de la Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure.
Acesta este un nou procedeu de testare care oferă o imagine de ansamblu mai realistă a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2 ale vehiculelor. Din septembrie 2018, toate vehiculele înmatriculate pentru prima dată trebuie să fie omologate WLTP. WLTP va înlocui treptat procedura de testare anterioară New European Driving Cycle (NEDC).
Consumul de combustibil și emisiile unui vehicul depind întotdeauna, în ultimă instanță, de stilul individual de conducere, aceasta a rezultat din compilarea de date de conducere pentru WLTP din întreaga lume. Aceste date au fost folosite pentru a defini patru faze reprezentative cu viteze medii diferite: Low, Medium, High și Extra High.
În cadrul fiecăreia dintre aceste faze, există diferite intensități de frânare, accelerare și perioade în care vehiculul este oprit, pentru a reflecta situațiile tipice din viața de zi cu zi. Combinația acestor faze rezultă în ceea ce este cunoscut sub numele de ciclul de conducere".
RDE înseamnă „Real Driving Emissions“ (emisii reale la rulare). Aceasta este o nouă procedură de măsurare a poluanților, cum ar fi oxizii de azot (NOx) și particulele diesel.
Cel mai important aspect al RDE, așa cum sugerează și numele, este că măsurătorile au loc pe șosea, în condiții reale de conducere, și nu în laborator. Pentru aceste teste, un dispozitiv ingenios cunoscut sub numele de „sistem portabil de măsurare a emisiilor“ (PEMS) este atașat la eșapamentul vehiculului.
Euro 6 este denumirea standardului actual privind emisiile de gaze de eșapament, care stabilește limite pentru substanțele poluante. Acesta definește valori maxime mai mici pentru emisiile de particule și de oxizi de azot (NOx) decât standardul anterior Euro 5.
Din septembrie 2018(i) Se aplică la vehiculele noi vândute. Modelele noi introduse pe piață au fost supuse noilor standarde privind emisiile de gaze de eșapament cu un an mai devreme. , Euro 6 a intrat în cea de-a doua fază: Euro 6.2. Aceasta impune limite mai scăzute pentru emisiile de particule în suspensie ale vehiculelor pe benzină decât în faza anterioară.