Pe 12 decembrie 2024, am fost încântați să prezentăm N°8, noua noastră generație de SUV coupé care redefinește mobilitatea și standardele deplasării 100% electrice.
Intră în lumea lui N°8. Ne-ar plăcea să descoperi secretele designului său prin conținutul nou și exclusiv.
Știai că?
De la conceptul DS AERO SPORT LOUNGE prezentat la începutul anului 2020, N°8 era deja în preocupările designerilor.
Cu silueta sa dinamică, N°8 a fost proiectat pentru eficiență, întruchipând viitorul SUV-urilor Coupé. O adevărată piesă de artă cu linii fluide și un interior spațios, acesta combină ingineria modernă și expertiza artizanilor pentru confort excepțional și putere de adaptare pe distanțe lungi.
La fel ca pe DS AERO SPORT LOUNGE, vopseaua bicoloră extinsă folosește un negru intens. Această culoare este prezentă pe plafon, se extinde pe capotă și până la grilă. Tonul bicolor extins accentuează și mai mult caracterul și eleganța profilului și reprezintă o aluzie la perioada de glorie a caroseriei franceze.
Tehnologia „Paintjet“ utilizată pentru a crea suprafața neagră a capotei în două tonuri este o premieră mondială în producția de serie. Procesul său de aplicare nu necesită o fază de întărire și reduce astfel emisiile de gaze cu efect de seră.
La interior, planșa de bord care înconjoară pasagerii, scaunele conice și grija acordată materialelor au servit drept sursă de inspirație pentru ambianța modelului N°8, care se concentrează pe confort și liniște.
Aripa planșei se desfășoară în jurul pasagerilor. Aceasta ilustrează „designul perfect“: atât decorativ, ca o piesă de artizanat, cât și ultra-performant prin integrarea sistemului audio, a ventilațiilor și a semnăturilor luminoase. Acesta evidențiază perfect combinația dintre „High-Tech“ și „High-Craft“, care reprezintă alchimia dintre tehnologie și expertiza implementării materialului (aluminiu, lemn etc.). Curbura amplă care modelează habitaclul aduce dinamică și serenitate prin puritatea designului său.




Fiecare parte exterioară și interioară în contact cu fluxul de aer a fost schițată și apoi reprodusă în prototipuri. Performanța aerodinamică a conceptelor oferite de proiect a fost evaluată cu ajutorul simulării 3D, apoi în tunelul aerodinamic. Toate combinațiile posibile au fost verificate în prototip pentru a calcula raza de acțiune a configurației. În total, au fost cuantificate mai mult de 400 de ore în tunelul aerodinamic și mai mult de 800 de configurații.
Aceste etape au făcut posibilă reducerea rezistenței la înaintare: studiile au făcut posibilă obținerea a 15dm2 și a 60 km de autonomie WLTP.
Pregătim alte conținuturi noi și exclusiviste ca să descoperiți N°8 dintr-o nouă perspectivă.
Vei putea vedea videoclipuri captivante, care dezvăluie fiecare detaliu din exteriorul și interiorul N°8, prezentate de experții noștri pasionați.