MERGI LA CONȚINUT
THE ART OF TRAVEL – A FRENCH REINVENTION: DS AUTOMOBILES ABORDEAZĂ ESENȚA ARTEI FRANCEZE DE A CĂLĂTORI
THE ART OF TRAVEL – A FRENCH REINVENTION:  DS AUTOMOBILES ABORDEAZĂ ESENȚA ARTEI FRANCEZE  DE A CĂLĂTORI
Mai 11, 2023

DS Automobiles prezintă un documentar dedicat artei franceze de a călători, difuzat din 11 mai pe Prime Video. Dedicat bucuriei de a trăi în diverse moduri, The Art of Travel - A French Reinvention celebrează arta franceză de a călători în noul DS 7 și abordează evoluția acesteia, în cadrul unei călătorii premium consacrate senzațiilor. Béatrice Foucher, directorul general al DS Automobiles și Thierry Metroz, directorul de design al DS Automobiles, participă la acest documentar alături de experți precum jurnalistul multicultural Seamus Kearney și designerul progresist Ramy Fischler.

 

Să călătorești și să fii transportat... Cum și de ce? Pe măsură ce țările își redeschideau granițele după pandemie, s-a pus problema călătoriei, a modului în care aceasta se desfășoară, a plăcerilor și a evoluției sale.

 

Care este definiția călătoriei de lux? Cum identificați autenticitatea și personalizarea care conturează o experiență de neuitat? Jurnalistul globe-trotter Seamus Kearney a mers la întâlnirea cu femeile și bărbații care fac din călătorie o artă.

 

Într-un documentar cu o durată de 46 minute, difuzat începând cu 11 Mai pe Prime Video, el ne prezintă ce a descoperit în timpul unor călătorii autentice. Descriind cum va fi viitoarea experiență pentru călătoriile de lux, Seamus Kearney se plimbă savurând locuri și momente în interiorul noului DS 7, într-un balon cu aer cald și într-un vagon al Orient Express.

 

Jurnalist independent cu dublă cetățenie, irlandeză și neozeelandeză, Seamus Kearney a călătorit în ultimii treizeci de ani prin lume. Pentru Art of Travel – A French Reinvention, a petrecut mult timp pentru a găsi locuri inedite, cu povești extraordinare, din diferite regiuni.

 

La volanul noului DS 7 a fost captivat de arta franceză a călătoriilor în timpul întâlnirilor sale. Călătoria sa este punctată de comentariile lui Béatrice Foucher, directorul general al DS Automobiles, și ale designerului progresist Ramy Fischler, care subliniază evoluția călătoriei și experiența autenticității locale în arta de a petrece timpul.

 

The Art of Travel - A French Reinvention reprezintă concepția DS Automobiles despre arta franceză de a trăi și ilustrează viziunea mărcii pentru reinventarea călătoriilor de mâine. O călătorie high-end în care automobilul, electrificat, va continua să își păstreze locul într-un ecosistem care a evoluat pentru a fi mai tehnologic, mai durabil, mai personalizat și mai autentic.

 

„Călătoriile premium de mâine vor fi mai autentice, mai ancorate în realitate și mai lente. Vor fi mai personalizate, concepute în funcție de călător. Vor fi mai durabile, orientate către mediu, dar și mai high-tech, integrate în era serviciilor. Noi reinventăm această călătorie, într-o mișcare de conștientizare globală în care experiențele și întâlnirile se reorientează în centrul călătoriilor dedicate plăcerii. Această reinventare este condusă de DS Automobiles prin arta franceză a călătoriei, marcată prin ospitalitate, personalizare și sustenabilitate. Acest documentar întruchipează viziunea noastră asupra artei de a trăi, cu mai multă intensitate sufletească.“

Béatrice Foucher, Director general al DS Automobiles

 

 

 

Documentarul va fi difuzat începând de astăzi, 11 Mai pe Prime Video, timp de trei luni.

 

 

Persoana de contact:

Rodica Ionescu

PR Manager – PEUGEOT/CITROËN/DS România

Tel: 0751 011 104

E-mail: rodica.ionescu@trustmotors.ro

 

 

Despre DS AUTOMOBILES

 

Animată de spiritul avangardist și susținută de o moștenire excepțională, marca DS, născută în anul 2014, își propune să întruchipeze arta franceză a călătoriei. Produse remarcabile, savoir-faire de lux franțuzesc perceptibil, însoțit de o suită de servicii personalizate, DS Automobiles oferă o experiență unică înainte, în timpul și după fiecare călătorie.

 

Concepute pentru clienții care doresc să se remarce, care vor să călătorească în întreaga lume și să se bucure de fiecare clipă, modelele DS îmbină rafinamentul cu tehnologia. Cu noul DS 3, DS 4, noul DS 7 și DS 9, marca DS oferă o gamă globală.

 

Pe baza numeroaselor recorduri înregistrate de la intrarea sa în Formula E în 2015, inclusiv titluri duble la Echipe și Piloți, DS Automobiles se află în prima linie a electrificării, prin vânzarea fiecăruia dintre modelele sale cu o versiune electrificată. Sub eticheta E-TENSE, DS Automobiles oferă grupuri motopropulsoare 100% electrice, precum și plug-in hybrid cu până la 360 cai putere și tracțiune integrală. Din anul 2024, fiecare model nou lansat de DS Automobiles va fi 100% electric.

 

Pentru clienții săi cu gusturi rafinate, DS Automobiles a conceput o suită de servicii exclusiviste, numită „ONLY YOU, a wealth of attention“ (NUMAI TU, atenție din belșug).

 

Prezentă în 41 de țări, marca DS a creat și dezvoltat o rețea de distribuție exclusivistă care include 450 DS STORES la nivel mondial.