Experiența clienților

Experiența clienților

MAGAZINELE DS

Descoperiți universul mărcii DS în Magazinele DS și Saloanele DS. Punctele noastre de vânzare sunt dedicate în întregime grijii față de clienți și sunt concepute pentru a oferi o experiență unică. Pentru a consolida consecvența mărcii prin intermediul rețelei sale, DS și-a definit propriile coduri. Planul clădirilor DS are la bază un concept arhitectural care nu poate fi trecut cu vederea, evocând lumea modei, know-how-ul francez și rafinamentul. Totemurile țesute sunt adevăratele manifestări ale valorilor de calitate și nevoie din partea clienților, acestea structurând aria punctelor de vânzare DS.

Modelele noastre sunt vândute în Magazinele DS și în Saloanele DS deținute de partenerii noștri din rețeaua Citroën.

Magazinul DS

Magazinul DS (minim 250 mp) este un magazin de vânzare dedicat exclusiv mărcii. Se caracterizează prin:

> O fațadă placată în neagru
> Un totem țesut cu sigla DS și o margine roșie. Acesta poartă cuvintele “DS STORE”
> O intrare dedicată
> O zonă dedicată de primire
> Spații de parcare rezervate pentru clienții DS

Liniile arhitecturale sunt simple și sobre, clădirea este statutară. Magazinele DS sunt proiectate ca o cutie de bijuterii, o scenă ce glorifică designul vehiculelor noastre.

 

Salonul DS

Salonul DS (minim 125 mp) este un showroom DS integrat de un dealer Citroën. Se caracterizează prin:

> Un totem țesut cu sigla DS și o margine roșie. Acesta poartă cuvintele “DS STORE”
> Spații de parcare rezervate clienților DS.

Saloanele DS oferă servicii de calitate clienților care se vor bucura de o experiență de brand similară cu cea a Magazinelor DS.

 

Distribuitor DS

Distribuitorii DS sau Partenerii DS sunt zone ce vând modele DS și Citroën. Showroom-urile expun vehiculele DS și Citroën în zone separate, fără o distincție arhitecturală. Fațada poartă doar logo-ul și numele Citroen.